Om een merkidentiteit te creëren, gaan we samen we op verkenning naar de (huidige) visuele identiteit van jouw merk. Op basis van de digitale strategie, de behoeften van de klant en deze verkenning leveren we een overzicht van bijpassende stijlen en smaken die aan sluiten op de nieuwe merkstijl.
Zo ontwikkelen we op basis van de gekozen stijl een merkidentiteit die past bij de organisatie, maar ook bij de doelgroep. We ontwikkelen de middelen die nodig zijn om jouw nieuwe merk tot leven te brengen. Hiermee brengen we een duurzaam en multifunctioneel product tot leven voor de organisatie.
Mentale merkidentiteit
De merkessentie en oorsprong van het merk, waaronder de Gouden cirkel (wat, hoe, waarom), kernwaarden, merkmissie, merkessentie en merkgevoel.
Stylescapes
Twee gestructureerde moodboards die een duidelijke keuze geven in stijlrichting.
Brand assets
Logo, visuele elementen, styleguide, slidedeck formaten, zakelijke brief en kaart.
Laat ons je helpen om jouw merk visueel tot leven te brengen.
We are part of the Loyals Group